پوست و مو

ماساژ ژاپنی صورت برای جوانسازی

امروزه استفاده از انواع کرم‌­ها و محصولات آرایشی مختلف و یا انجام جراحی‌­های زیبایی برای جوانسازی چهره، بسیار رایج است. همه ما علاقه‌­مندیم روند پیر شدن پوست و چهره خود را به تعویق انداخته و همواره جوان‌­تر به نظر برسیم. اما بهتر است بدانید جراحی­‌های زیبایی که هزینه‌­های بسیار سنگینی دارند و یا استفاده از انواع و اقسام محصولات آرایشی گران‌قیمت و حتی گاهی سرطان‌زا، تنها راه­‌های جوانسازی صورت شما نیستند.

بهترین ماساژ ژاپنی صورت برای جوانسازی

ماساژ جوانسازی صورت ژاپنی یکی از روش‌­های عالی و بدون هزینه برای جلوگیری از پیر شدن چهره شماست. با انجام این ماساژ در مدت چند هفته، صورت شما به طور طبیعی زیباتر و جوان­‌تر نشان داده خواهد شد و دیگر به استفاده از مواد شیمیایی نیازی نخواهید داشت. ماساژ جوانسازی صورت ژاپنی در کل دنیا بسیار پرطرفدار بوده و کسانی که به طور منظم از این روش ماساژ استفاده کرده‌­اند، آن را در زیبایی و جوانی پوست صورت خود بسیار تاثیرگذار دانسته‌­اند. یک آرایشگر ژاپنی به نام یوکوکو تاناکا این ماساژ جوانسازی صورت را ابداع کرده و به همین دلیل این ماساژ به نام ماساژ تاناکا معروف شده است.

ماساژ ژاپنی و فواید آن

ماساژ تاناکا با تحریک غدد لنفاوی صورت، موجب تسریع در دفع مواد زائد شده و درنتیجه شادابی و شفافیت را به پوست صورت شما هدیه می‌­دهد. همچنین این ماساژ در رفع چین و چروک­‌های ایجاد شده روی پوست صورت شما بسیار تاثیرگذار است و باعث سفت­‌تر شدن پوست شما می­‌شود. حتما در حین انجام ماساژ جوانسازی صورت، از یک کرم مرطوب­‌کننده مناسب و یا روغن زیتون استفاده نمایید تا آسیبی به پوستتان وارد نشود. ماساژ باید به نحوی انجام شود که با عضلات صورت هماهنگی داشته باشد. همچنین میزان فشاری که هنگام ماساژ به نواحی مختلف صورت وارد می­‌کنیم باید به اندازه‌­ای باشد که احساس ناراحتی ایجاد نکند. اگر مراحل انجام ماساژ تاناکا را با دقت و به درستی انجام دهید، تاثیر شگرف آن را در زیبایی و جوانسازی صورت خود خواهید دید.

فواید ماساژ جوانسازی صورت ژاپنی

ماساژ صورت تاناکا، لک­‌های پوستی شما را به حداقل می‌رساند.

جمع شدن ناخواسته رنگدانه‌­ها در بعضی قسمت­‌های پوست موجب به وجود آمدن لک­‌های نامناسب بر روی صورت شما خواهد شد. این اتفاق معمولا به دلیل خشکی پوست و کاهش کلاژن ایجاد می‌­شود. ماساژ مناسب صورت با افزایش تولید کلاژن و بازگردانی رطوبت به پوست، لک­‌های پوستی را از بین می‌­برد.

ماساژ صورت تاناکا، استرس شما را کنترل می‌­کند.

در روزهایی که فشار کاری بالا و احساس استرس دارید، ماساژ صورت به شما کمک خواهد کرد تا حس آرامش بیشتری پیدا کنید و در نتیجه استرس و سردرد شما کمتر شده و یا از بین خواهد رفت.

ماساژ جوانسازی صورت، موجب درخشان شدن پوست شما می‌­شود.

انجام منظم ماساژ صورت، با کمک به دفع مواد زائد و همچنین افزایش جریان خون در پوست، موجب شفافیت و درخشندگی پوست شما می‌­شود.

ماساژ جوانسازی صورت، گردش خون را در تمام نواحی صورت بهبود می‌­بخشد.

یک ماساژ صورت خوب و مناسب، با تحریک رگ­‌های خونی موجب افزایش جریان خون در تمامی نقاط صورت می­‌شود. خون­‌رسانی مناسب به پوست، از رنگ­‌پریدگی و پف در چهره شما جلوگیری می­‌نماید و در نتیجه باعث سلامت و زیبایی پوست صورت شما می‌­شود.

ماساژ صورت تاناکا، چین و چروک صورت شما را از بین می‌­برد.

با افزایش سن، تولید کلاژن در بدن کاهش می­‌یابد. در نتیجه پوست صورت شما شل شده و همین امر باعث بروز چین و چروک­‌های پوستی به خصوص در اطراف چشم­‌ها و دهان شما می‌­شود. ماساژ صورت، تولید کلاژن­‌های پوستی را تحریک کرده و در نتیجه با سفت کردن لایه‌­های پوستی، مانع از ایجاد چین و چروک بر روی پوست شما می‌­شود.

ماساژ جوانسازی صورت، باعث حذف مویرگ‌­های آسیب دیده می‌­شود.

پاره شدن مویرگ‌­های خونی پوست، موجب ایجاد خطوط کوچک قرمز یا بنفش بر روی پوست شما می­‌شود. ماساژ تاناکا می­‌تواند این خطوط را از بین برده و از بروز مجدد این عارضه جلوگیری کند. خوب است برای گرفتن نتیجه بهتر، هنگام ماساژ از روغن بادام استفاده کنید. روغن بادام به دلیل افزایش رطوبت و همچنین تغذیه کردن پوست برای جوانسازی صورت شما بسیار مفید است.

شما چه روش­‌هایی را برای جوانسازی چهره خود امتحان کرده‌­اید؟ آیا از روش ماساژ برای جوانسازی پوست و صورت خود استفاده کرده‌­اید؟ نظرات و تجربیات خود را با سایر خوانندگان مجلله اینترنتی محبوب ترین ها به اشتراک بگذارید.

امتیاز دهید post
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا